sobota, 16 marca 2019

Sam Smith, wychodzi jako osoba niebinarna

W nowym wywiadzie dla Instagramu Sam Smith, wychodzi jako osoba niebinarna. Objawienie jego, że nie jest homoseksualną nastąpiło po przeczytaniu historii wielu osób podobny niebinarny.

„Ostatnio czytałem historie o ludziach, którzy ujawnili się jako genderqueer i niebinarni”, powiedział Smith do Jameeli Jamil jej programie I Weigh Interviews. „Zawsze miałem wojnę między moim ciałem, a umysłem …”

„Czasami myślę jak kobieta” - mówi Smith. „Czasami siedziałem i pytałem, czy chcę zmiany płci? Nadal myślę o tym: czy chcę? Nie sądzę, żeby zmienię. Kiedy zobaczyłem niebinarne osoby, genderqueer i przeczytałem ich historie. Już wcześniej mówił w 2017 roku, kiedy powiedział dla Sunday Times "tyle samo kobiety co ja jestem mężczyzną”.

Kiedyś Courtney Act, która ukazała się jako "genderfluid" (płeć płynna) w 2015 roku, opowiada podobną historię o pogodzeniu się z płcią, po wstępnym zapoznaniu się z pojęciem płynności płciowej od Chaz Bono, syna Cher.

Jednak dla Smitha pomogło jemu pogodzić się z innymi aspektami swojego życia. „Zawsze byłem bardzo wolny, jeśli chodzi o myślenie na temat seksualności, więc po prostu starałem się to zmienić także w myślach na temat płci” - powiedział. „I to było związane z moim związkiem z moim ciałem, ponieważ miałam piersi, kiedy miałem 11 lat”. Wcześniej w wywiadzie ujawnił, że jego mama zabrała go do lekarzy kiedy był jako nastolatek, lekarz który odkrył, że jego ciało produkuje nadmiernie ilości estrogenu w jego klatce piersiowej. Smith przeszedł liposukcję.

„Mam bardzo kobiece ciało” - powiedział. „Kiedy się ruszam, kiedy uprawiam seks z mężczyznami, to jest bardzo kobiece”. I choć nie podobało mu się to, kiedy dorastał, teraz jest zaakceptował się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz